torsdag 9 juni 2011

Härligt galet

Nu vill jag ha en sommarklänning. Klänningen som jag tänkt var slutsåld, attans. Om inte Rodebjer så varför inte Betsey Johnson. Helt skilda uttryck. Gillar olika. Kläder efter humör är min melodi.

Betsey Johnson. Vilken kvinna! Härligt snygg.

Vilket hem! Drömlikt och lite galet. Gillar. Rosa och gult. Gult är min nya "favvofärg". Så många som kommenterat mina några år gamla sverigegula Hasbeensträskor just i år. Ingen har sagt något tidigare år...hmm. Måste betyda att gult blivit OKstämplat. Gult är snyggt. Gult är lite galet.
Gult är ett "wild-card" i en bukett. Heja de gula!

Iphonefoto Sanna W
Inpireras av B.J:s Betseyville här. Vill flytta in direkt. Skulle vakna med ett härligt galet skratt varje morgon. :) 



Nu sommarklänningsjakt. Blommig, härlig, glad och lite galen. Priset skall vara lagom. Kan ju börja här: Betsey-Johnson.

Betsey Johnson och Vivienne Westwood. Två starka "fashionladies" som fortfarande regerar. De inspirerar till galen glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar