fredag 5 augusti 2011

Sköna fredag


Helst vill jag ligga under körsbärsträdet och läsa min spännande bok, "Östermalmsmorden" skriven av Lars Bill Lundholm. Jag som egentligen aldrig gillat deckargenren. Förutom Peter Robinson,. Hans "En ovanligt torr sommar" är en mycket mycket bra bok. Nu har jag blivit biten av deckare, de är verkligen perfekt sommar/semesterläsning.

Nu blir det ingen läsning, inte under något körsbärsträd iallafall. På tunnelbannan till och från jobbet. Och kanske på lunchen i Tantolunden. Inte så pjåkigt det heller förstås. Det är lite trögt måste jag erkänna. Känns så himla långt till åtta ikväll. Hoppas på att trevliga människor köper blommor tilltrots det vackra, soliga, sagolika vädret. Hoppas hela Stockholm skall på fest. Det är ju Pridevecka. Färgglad fest i hela stan.


Hoppas på en skönt fylld blomsterkyl i inspirerande glada regnbågsfärger. Nog blir det en skön fredag.

Happy soft friday.

Foto: S. Westien


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar