måndag 21 november 2011

Sovmorgon!

Läste fel i almanackan! Jag skulle börja 11 idag inte 9.




En liten baksida med att jobba som jag gör. Eller framsida, beror på hur man ser det. Så istället för en kort sovmorgon och en långpromenad med vovven, en kaffe å kanelbulle.



Måste bli bättre på att använda kalendern i telefonen plus en pipande påminnelse behövs, uppenbarligen.



Även om det är ganska skönt med en förmiddagsfika, min bok och en morgontidning i lugn och ro medan trafiken svischar förbi utanför på Hornsgatan hade morgontimmarna hemma behövts denna morgon.







Funderar på om alla avhuggna händer i pastellfärger hållandes en skär kaffekopp, verkligen är min tekopp...







Nu några sidor i min varma snälla bok om den amerikanska södern, Niceville, och en påtår. Sedan blir det Kaprifol Blomsterhandel och snälla vilda osymmetriska buketter.

Be nice.

Glad Måndag.
Sanna

Posted using from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar