fredag 9 december 2011

Kalender 1-9



Överraskningar och lucköppningar tröttnar jag aldrig på. Tänkte göra en egen bloggcyberjulkalender till er. Låt er överraskas. Enjoy.

Lucka 1: Frihet 90

Lucka 2: Bröllopsbestyr

Lucka 3: Själsigt boende i återvändardrömmar 2012.

Lucka 4: Skön blomstergumma

Lucka 5: Down Under-förlovning

Lucka 6: Min "gamla" gympavikarie ger sockerdricka i ådrorna

Lucka 7: Män, mat, vin och sång

Lucka 8: Julhjärtan som viskar

Lucka 9: Trädgårdstärna


Ha en skön fredag.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig kalender du gjort. Så mycket kul du lagt in under luckorna.
    Och jag har väl aldrig ens i min vildaste blomfantasi drömt om att få finnas under en adventslucka.
    Tackar med att sända de allra godaste blomsterdofterna till dig.

    SvaraRadera
  2. Hej Margareta,

    Gud va härligt att du fick en skön överraskning! Du är välvärd en lucka eller flera med din vilda blomsterfantasi. :)

    Tack så jättemycket för din försändelse med doft, jag behöver den verkligen. Kryddor är ju bra för både det ena och det andra. :) Förkylningen vägrar ge upp...:(

    ha det så gott bland vildhet, fantasi, blommor och julstök.

    SvaraRadera