onsdag 13 mars 2013

Blomstrande musik

Bildkälla

Florence Welch. Plus Machine. Bohemisk blomstrande musik. Absolut florist-musik.

florence, florence + the machine, florence and the machine, flowers, love, madamelulu
Bildkälla
Blommor och musik är det bästa jag vet näst efter rabarberkräm....;)

Bildkälla

Just nu är Florecnce + the  Machines album Ceremonials från 2011 som går varm i mina blomsteröron.
Dog Days are oveeer
Bildkälla

Ni som har följt mig under mina år här känner till min kärlek till ord och text och blommor. En superkombo. Skönt klingande musik till det ger mig vardaglig skaparkraft. Futuristisk blomsterinspiration.

Bildkälla
Jag är allätare även när det gäller musik. Det jag lyssnar på har för det mesta med sinnesstämning, lust och lockelse att göra. Precis som mycket annat i "my flowering life". 



Lyssna och inspireras på mina absoluta Florence + The Machine. Här och nu. 

Spectrum

Lover to Lover

Leave my body

What the water gave me







Ha en underbar blomstrande musikalisk onsdag. 




1 kommentar: