tisdag 9 april 2013

Allt Om Trädgård



I senaste Allt Om Trädgård. Lite ditt och blomsterdatt.   



En spalt om mig.




 I oktober förra året fick jag förfrågan om att medverka i Allt Om Trädgård. En av Allt-om-trädgårdarna hade kikat in i min blomstrande del av cyberrymden. Stannat, blivit inspirerad och nyfiken. Vilken komplimang. Jag fylls så av glädje när det jag delar med mig gör någon nyfiken och glad. Ni skall veta att jag är jätteglad för er som kikar in hos. Ni vet att dörren alltid är öppen och ni behöver inte ens ta av er skorna. Bara att kliva in som ni är. Njuta en stund och säga hej (om ni vill). 



Är du nyfiken!? Köp senaste numret av Allt Om Trädgård. Som för övrigt har hur mycket fin & trädgårdsskön läsning som helst. Varje nummer har dessutom fantastiska Trädgårdsflow- Charlotte en artikel om något blomstrande härligt. I detta nummer fullt med smaskens. Lättodlade godsaker i olika kärl. Helt i min blomstermelodi. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar