söndag 29 september 2013

Hösten är serverad


Hej blomstervänner!



Min värld irl har varit blomstrande från morgon till kväll och däremellan har jag försökt få lite välgörande blomstersömn.



Min blomsterplats här i syberrymden har hamnat lite i blomsterskugga.



Men nu är hösten serverad och jag hoppas få lite blomro. Få en stund över för Sannas Värld och ni som är här och hälsar på.



Börjar trevande med att inspirera er med höstliga färger. Visst är det vackert nu!? Jag är förstås en riktig sommarmänniska men jag kan förföras av höstens toner. Skalorna är varma, smäktande och berörande. 



Några veckor kan jag faktiskt älska hösten. Medan den är så här magisk iallafall. Den här hösten har bjudit mig på blomsterfägring i massor. Jag jobbar förstås i en finsmakares trädgård så det bjuds ju bara på det bästa. Känns som det är svårt att bli riktigt mätt. Till och med Zetas "morgon-räfs" blir till konst. 




Även om jag aldrig kommer bli en höstmänniska helt och hållet - så visst kan jag bli lite småkär. Alunrot, äpplen, dahlior, kvistar, löv, björnbär, lyktor, lökar, sol och höstligt skimmer funkar. 



Men faktum är i skrivande stund är jag helt enkelt tokkär. 


Sanna <3 Hösten

Ha en fin söndag.
Blomsterkärlek/ Sanna

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka!
    Underbara foton, så mycket höstkänsla. I år hade jag jättesvårt att komma i höstmood p g a sommaren som var lite efterhängsam men nu är jag också tokkär! ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Emelie,

      Det har varit en härlig tid. Kärlek är bra. Alla säsonger. ;)

      Radera