onsdag 16 oktober 2013

Vackra detaljer.



En bit av en blommande verklighet på bild. 





En krans, några äpplen och en gammal rostig fårsax. Det ser förstås väldigt tillrättalagt ut. Men det är det faktiskt inte. Kransen "bara" hamnade just där efter det jag skapat färdigt.



 I kransens väntan på sin nya ägare förundras jag över varje enskild del. Hur det hela av en slump bildar en tilltalande helhet. 




Vilket underbart jobb jag har som bjuder mig på vackra detaljer. Det gäller att stanna upp då och då-mitt i allt- och betrakta. 




Njuta av min egen verklighet.

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder, och jag förstår att du upplever ditt jobb som underbart!
    Önskar dig en fortsatt bra arbetsvecka!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt, det finns så många vackra detaljer att njuta av och dina bilder är fantastiska!
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sax!!!! Jag älskar gamla rostiga saxar, brukar alltid hålla ögonen öppna på loppis. De känns liksom genuina och så blir de ju som vacker rekvisita till blommorna ;)

    SvaraRadera