måndag 11 augusti 2014

Recyber monday

redag 12 oktober 2012

"Bara" en blomstrande dag...


...som många andra.


Med känslan av där sen sommar och tidig höst möter varandra, skapades härligt blommande och slingrande gröna arrangemang. Stegvis fick jag stöd och assistans av min yrkesskickliga, söta och fina kollega E. Blommande teamwork dom gav en kick. Som alltid.





Allt stuvades varsamt in i blombilen. 



Skönt var det att matcha innehållet. Ton i ton.  Dahlia, kärleksört, murgröna, rosor, riddarsporre, buplerum.




Blomvänlig leverans och omtanke hela vägen.




Väl framme på location, där anrik miljö skulle blomstersmyckas.



Förundrades av hur vackert blommande jag hade det i bagageluckan.




Flowers with a view.



Så himla schysst place.





Det lite vilda mot de välstrukna linnedukarna gjorde alla lyckliga. Både mig , beställaren och personalen på plats.




Säg, vem skulle inte bli euforisk om man smygtittade in genom detta fönster!?



 


Det blev så himla snyggt. Blommorna och konsten på väggarna skulle kunna liknas med en juxtaposition. (konstbegrepp som innebär att man placerar något vid sidan eller närheten av varandra jämnföra  likheter och skillnader. Enkel beskrivning:)

  


Konstnärliga blomster i närbild. (Miss Piggy är en favvo, läs mer om henne här)



Innan jag lämnade Villa Pauli,  såg jag en spegling av mitt jobb.



Sedan var det iväg till nästa plats som skulle förgyllas med skönt otämjda blomster i havsblått. Gillar mitt omväxlande hantverk.



 

"Bara" en blomstrande dag signerat Susanna genom Hellborgs Blommor.


P:S Glöm inte att Sannas Värld finns på Instagram sannasvarld. Klicka in om du vill. Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar