torsdag 21 augusti 2014

Smått är gott för själen


Mina rosor ger mig så mycket.



Blommor är min frihet att få göra precis som jag vill. 



Iallafall när det är bara jag och blommorna som är inblandade.



Jag plockar, fotar och njuter en stund av det lilla i blomsterlivet.


På sommaren pausar min blomsterhjärna på ett sätt men är hela tiden medveten om blommorna i min omgivning. 



Tama som vilda. Egentligen går mitt kreativa sinne på högvarv.


Jag samlar och antecknar nya idéer och infall som passerar min hjärna och kittlar till i min själ.


En del av min kreativitet ligger i att sakta plocka, känna in, iaktta och lära känna naturen omkring mig. Det är det som ger mig inspiration.



För naturen är vild och egentligen lite galen. Den är fri från regler. Det behöver inte alltid matcha för att få en viss harmoni.



 Att skapa med mina rosor i stort som smått ger mig ro.



Smått är gott för själen. Det är också en nybakad jordgubbs- och hallonpaj med vaniljyougurt av lilla v. Sommaren är helt fantastisk.

Blomstervärme /Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar